Infra Magazine

Lanceringsdatum

2020

Frequentie

4x per jaar

Infra Magazine werd in jaar 2020 voor het eerst gelanceerd. Dit vervangt de bekende ‘Wegenbouw.be product mailings’, die al jarenlang verzonden werden. 

De vraag

Wegenbouw.be zocht andere mogelijkheden om hun doelpubliek via een gedrukt medium te bereiken. Belangrijke aandachtspunten daarbij waren de nood aan standaardisatie en kostenefficiëntie. 

De oplossing

De samenwerking tussen Wegenbouw.be en Elma Media bestond al enkele jaren voor de andere kanalen. Het voorstel om een eigen magazine op de markt te brengen resulteerde in Infra. “Wij houden de markt in het oog en leveren onderwerpen aan. Elma Media staat in voor de journalistieke invulling, het design en de huisstijl, maar ook de prospectie en verkoop van de publiciteit en publireportages”, klinkt het bij Wegenbouw.be. 

Het resultaat

Via Infra Magazine wil Wegenbouw.be de lezer informeren over hoe collega’s omgaan met nieuwigheden en uitdagingen in de markt. De grondverzet-, water- en wegenbouwsector is het uitgangspunt voor alle teksten in het magazine. Infra kiest voor een persoonlijke benadering van iedere lezer.

Lees hier meer over de samenwerking.